FANDOM

Pioro mini

Marzec Edytuj

15

Ministerstwo Słusznych Kroków w trosce o zdrowie społeczeństwa amerykańskiego, w ramach Polskiej Akcji Humanitarnej, wysłało do USA 2500 pracowników Sanepidu, którzy mają za zadanie zwalczyć szalejącą tam epidemię biegunki.

Kwiecień Edytuj

6

Ministerstwo Słusznych Kroków w obliczu zagrożenia ze strony obcej cywilizacji, w porozumieniu z Ministerstwem Wojny, podniosło w prowincji Chińskiej limit urodzin z 1 Chińczyka do dwóch i pół Chińczyka.

Lipiec Edytuj

7

Początek akcji Popieraj swój rząd!

16

Ministerstwo Słusznych Kroków w celu zdementowania plotek o kurczeniu się zasobów wody na Ziemi i podtrzymania dobrych stosunków z Amerykanami, zaprosiło do Warszawy Indian Navaho, którzy swoimi tańcami sprowadzili deszcz na stolice Wielkiej Rzeczypospolitej.

28

Ministerstwo Słusznych Kroków pamiętając o problemie garbu budżetowego, wydało pozwolenie na zorganizowanie festiwalu muzycznego Metalsatania 2058, którego uczestnicy, dzięki swojemu destrukcyjnemu zachowaniu dali Ministerstwu okazję do utopienia części pieniędzy z garbu budżetowego.

Listopad Edytuj

12

W Polnecie zaczyna funkcjonować nowy serwis społecznościowy, który umożliwia odnalezienie wojenne przyjaźni - Nasz Korpus.

18

Długo oczekiwany, czwarty album kultowej formacji Ziomals Attack wychodzi na światło dzienne - na półkach pojawia się Dupą po Mapie.

Grudzień Edytuj

28

Nowa religia stała się faktem. W prasie po raz pierwszy pojawia się słowo Naczelnikizm.